Bestia – Alex Flinn – In curand la RAO


Bestia de Alex Flinn

Sunt o bestie. O bestie. Nu chiar un lup sau un urs, o gorilă sau un câine, ci o creatură nouă, oribilă, bipedă cu colţi şi gheare şi păr peste tot. Sunt un monstru. Credeţi că vorbesc de basme? În nici un caz. Totul se întâmplă în New York. Acum. Nu este o diformitate, nu este o boală. Şi voi rămâne aşa pentru totdeauna, distrus, dacă nu reuşesc să rup vraja. Da, vraja, vraja pe care vrăjitoarea din clasa de engleză a aruncat-o asupra mea. De ce m-a transformat într-o bestie care se ascunde ziua şi bântuie noaptea? Am să vă spun. O să vă spun cum am fost Kyle Kingsbury, tipul care şi-ar fi dorit oricine să fie, cu bani, arătos, viaţă perfectă. Şi o să vă mai spun şi cum am devenit…o bestie.

Traducator : Shauki

Numar de pagini : 256

Aparitie : septembrie 2010.

Astept cu nerabdare aceasta carte, dupa care s-a facut si film, care o sa apara in 2011.

Aveti un trailer mai jos :

~Alex

8 comentarii la “Bestia – Alex Flinn – In curand la RAO

  1. byby spune:

    abia astept cartea….
    si filmul … normal
    imi palce blogul …
    stii doar ca …da

  2. Roxana spune:

    Am citit cartea si e foarte frumoasa. Adica e o lectura placuta si nu iti vine sa o lasi din mana pana nu o termini :D. Bine, am citit-o in engleza, sper ca traducerea sa nu lase de dorit.
    Sunt curioasa filmul cum va fi.

    • Alex spune:

      Si eu astept cu nerabdare filmul. Sunt sigur ca traducerea o sa fie foarte buna pentru ca Shauki e un traducator excelent! ( A tradus a doua jumatate a cartii Gazda de Stephenie Meyer ).

  3. N.A.Redhead spune:

    Am citit cartea. E foarte buna.
    Filmul nu respecta in totalitate cartea. Dar asa se intampla de obicei.

  4. magda271109 spune:

    Cartea e foarte faina! Mi-a placut foarte mult 🙂

  5. Ruxandra spune:

    A aparut cartea.eu am vazut`o in carefour cu 40 lei .insa nu am avut bani sa mi`o iau.in schimb am vazut filmul si vreau sa spun ca m-am indragostit de protagonistul rolului principal,alex pettyfer 🙂

  6. dyana spune:

    mia placut la nebunie cartea am citit-o intr-o zi, iar cand i-a zis fetei sa plece mi-au dat lacrimile . A fost prea frumnoasa cartea. As vrea sa mai citesc carti asemanatoare dar nu stiu poate ma ajutati.

  7. dyana spune:

    alex a jucat si in alex rider cu operatiunea strombreaker

Lasă un răspuns

