Academia Vampirilor, vol 4 – Juramant de sange


Juramant de sange, vol 4 din Academia Vampirilor de Richelle Mead , traducere Adrian Deliu, 13×20, cartonata, 544 pg , 34,93 lei.

PANA UNDE VA MERGE ROSE CA SA-SI TINA JURAMANTUL?


Atacul recent de la Academia Vampirilor a fost cel mai violent din istoria scolii, sacrificand vieti de elevi moroi si dhampiri, profesori si gardieni. Ba, mai mult, strigoii au luat cu ei un numar de victime… printre care si pe Dimitri.

Acesta ar prefera sa moara decat sa devina unul dintre ei, iar acum Rose trebuie sa o paraseasca pe cea mai buna prietena a sa, Lissa – cea pe care a jurat sa o protejeze cu orice pret -, si sa isi tina promisiunea facuta fata de Dimitri cu multa vreme in urma. Dar acum, cand totul este in joc, cum poate ea distruge persoana pe care o iubeste cel mai mult?

Cartea o puteti comanda de aici.

Mult-asteptatul volum al patrulea a aparut pe data de 15 august. Momentan, am citit doar primele doua volume, care mi-au placut la nebunie. Voua cum vi se pare seria?

~Alex

9 comentarii la “Academia Vampirilor, vol 4 – Juramant de sange

  1. Roxana spune:

    Am citit toata seria si e preferata mea dintre toate seriile cu vampiri citite.
    Ce Twilight? Ce The Vampire Diaries? Ce House of Night Series? :))
    Asta e geniala.
    Bine, nu ca ar avea o poveste iesita din comun, insa personajul lui Rose e interesant, iar eu una ma indentific mult cu ea.
    Citeste toata seria, preferata mea e Shadow Kiss :D.

    PS: sunt Roxa de pe forumul rebelde :)).

  2. carina spune:

    mie mi.a placut foarte mult,am citit desprea ea mai demult cand aparuse in america si m.a surprins foarte placut ca a aparut si la noi…intradevar,dintre toate seriile de genul e cea mai reusita,mai buna decat tvd sau casa noptii.in twilight nu prea sunt genul meu de personaje,adica nu l.as alege nici pe edward,nici pe jake(totusi jake e mult mai bun)…abia astept filmul,am inteles ca se discuta despre el si apare prin 2012-un motiv in plus sa nu vina sfarsitul lumii :))

  3. Lariiii spune:

    eu mai am putin si termin cartea a3a…dar..am o intrebare: dimitri devine strigoi?:|:|

  4. Dog spune:

    eu tocmai am terminat a4a carte si da , Dimitri devine strigoi

  5. daiana spune:

    stie cineva in ce data apare filmul chiar vreau sa vad daca e asa reusit ca si cartea

  6. ABC102D spune:

    First off I want to say superb blog! I had a quick question which I’d like to ask if you don’t mind.
    I was curious to find out how you center yourself
    and clear your thoughts before writing. I’ve had a
    tough time clearing my thoughts in getting my ideas out there.
    I do enjoy writing however it just seems like the first 10 to 15 minutes are generally wasted just trying to figure out how to begin. Any recommendations or tips?
    Thank you! – ABC102D.

Lasă un răspuns

