Fallen – Cazut din cer


Incepand cu 9 august, ora 21:00, canalul AXN va difuza un mini-serial care are doar trei parti. Fallen– Cazut din cer il are ca personaj principal pe Paul Wesley – Stefan din The Vampire Diaries.

Serialul spune povestea unui adolescent orfan recent adoptat, Aaron, aflat în căutarea identităţii sale. La împlinirea a 18 ani, Aaron află de la Camael că e Salvatorul „Căzuţilor”, îngerii izgoniţi din Cer în timpul războiului cu iadul. Salvatorul, se spune, le poate obţine iertarea păcatelor pentru ca aceştia să se poată reîntoarce la Gazdă.

Camael trebuie să-l protejeze pe Aaron de Puteri, îngerii care-i vânează pe copiii celor căzuţi în speranţa că aşa se vor salva pe ei înşişi. Acum Aaron trebuie să facă faţă noilor sale puteri şi lui Verchiel (Lisa Lackey), liderul Puterilor, care vrea să-l distrugă.
Dupa cum spuneam, seria are doar 3  episoade, fiecare a cate doua ore. Acestea se numesc :

Episodul 1 – The Beginning – Inceputul

Episodul 2 – The Journey – Calatoria

Episodul 3 – The Destiny – Destinul

N-am mai avut rabdare pana pe 9 august, asa ca mi-am downloadat ieri primul episod de pe internet pe care l-am si vazut. Mi-a placut, a fost interesant si maine o sa vad si episodul 2. Avand in vedere ca e primul serial cu ingeri si nu am cu ce sa il compar , nu pot sa zic ca e rau, dar nici cine stie ce capodopera. Mai multe detalii va zic dupa ce vad si ultimele doua episoade.

~Alex


One comment on “Fallen – Cazut din cer

  1. andres spune:

    L-am vazut acum un an sau poate mai mult. E fantastic filmul! Iti recomand si http://aliasgreen.aboutblank.ro/2008/08/24/the-lost-room/ e acelasi gen de film care te tine pana la final cu respiratia taiata. 6 ore nu mai ai nevoie de nimic… poate doar apa si mancare😀

Lasă un răspuns

