Coperta finala a volumul 6 – Academia Vampirilor + semnele molnija


Dupa luni bune in care au circulat pe internet tot felul de variante pentru coperta volumuluiLast Sacrifice” din seria „Academia Vampirilor”, autoarea seriei, Richelle Mead , ne arata varianta finala.

Recent, autoarea seriei seriei  Academia Vampirilor, Richelle Mead, a publicat pe blogul sau cele doua tatuaje ale gardienilor despre care se vorbeste in carti.

Semnul Molnija, aka „the promise mark”

Semnul Zvezda, aka „the battle mark”

~Alex

40 comentarii la “Coperta finala a volumul 6 – Academia Vampirilor + semnele molnija

  1. elena spune:

    era o varianta si cu parul fetei blond….oricum cred ca au facut`o satena ca sa para a fi rose (cu toate ca ea are parul saten inchis spre negru, asa cum ni se spune in carte).
    oricum, e frumoasa coperta. de`abia astept sa apara juramant de sange.

  2. Satanella spune:

    eu inka nu am citit-o cum este?detalii pls:)

  3. byalunelu spune:

    e superb :X:X:X

    laudele mele !

    intrece tot !

    e cea mai frumoasa serie cu vampiri :X

    recomand ;;) 😀 :*

  4. Loryy spune:

    Am citit primele 5 vol …sunt suuuper !!!!!!!! deci daca nu iti plake traiesti degeaba pe pamant =)) am citit si aproape jumate din vol 6 (caut peste tot pe net zilnik sa gasesc capitolele:)) ) si nam mai avut rabdare si cand am citit undeva cine se descopera ca o omorato pe Tatiana in vol 5…mio picat fata… nu imi venea sa cred=)) mam gandit ca ar putea fi un suspect… da am zis ca narecum si mam gandit la restu… ca V.Dashkov da in fine=)) v FI O CARTE SENZATIONALA !
    Team Rose&Dimitri 4ev3r :X:X:X:X!!!

  5. Anda spune:

    Cand apare vol. 6?

  6. Anda spune:

    am inteles. multumesc frumos.

  7. patry spune:

    @loryy imi dai si mie link.urile sa le citesc?? TE ROOg:)

  8. patry spune:

    Loryy poti sa imi dai si mie link.urile??? Te roog. M.ai facut curioasa dupa ce ai scris k nu victor a omorat.o si eu la el ma gandeam…

  9. Airelav spune:

    cei care au citit cartea a 6’a puteti sa ma adaugati in lista va rog as avea cateva intrebari … Ms

    id: airelav_4u

  10. byby spune:

    As vrea si eu ”alex” sa te rog frumos daca se poate sa postezi aici si celelalte capitole,la fel cum ai facut si cu primul.Nu ma pricep foarte bine sa le caut singura ,dar imi doresc foarte mult sa le pot citi.Ti-as fi foarte recunoscatoare daca ai face-o

  11. delia spune:

    Cine poate sa.mi spuna va rooooogggg cine o omoara pe Tatiana?……….Va rooogg!

  12. Lariiii spune:

    Tasha…metusa lui Christian si o invinovateste pe Rose pentru ca e indragostita de Dimitri… Tasha este inchisa, iar Rose il ucide pe Victor dupa ce acesta o raspeste pe Jill….Domana Karp este salvata, ca si Dimitri si devin amandoi ceea ce erau inainte. Adica moroi di dhampir..:xx Cam asta este in cartea a6a.. A..si Lissa este incoronata, ramane cu Christian..Iar Adrian sudera mult ptr Rose…:-?

  13. Lariiii spune:

    scuzati`mi greselile, dar m`am grabit:)

  14. Lariiii spune:

    in fine dimitri se transforma din a5a:”>..:-?adk din cate imi aduc eu aminte:-?

  15. Lariiii spune:

    cand apare si la noi?

  16. Bubbly spune:

    Lari dar ce se intampla cu rose si dimitri? ei raman impreuna?:-<

  17. Rosse spune:

    da..raman inpreuna:xx..iar adrian sufera din cauza lui rose..dar orikm rose si dimitri sunt impreuna:xx

  18. Ana spune:

    Este cea mai tare serie cu vampiri,serios:x

    E superr:x

    Eu cand citesc imi imaginez totul`:x
    Academia Vampirilor este mult mai tare decat Twilight Saga sau The Vampires Diaries.

    Si din cate am inteles,se face si film`:x

    De abia astept`:x!

  19. Rosse spune:

    Eu prefer un film..adik presupun ca daca s-ar face serial va fi ca ai VD adk doar ideea nu si acctiunea, iar eu ador actiunea din cartie:x este superba . Nu cred ca mi-ar placea sa o vad altfel

  20. laaaaaa spune:

    Cand apare volumul 6????
    Sa-mi spuna si mie cineva, va rog.

  21. byby spune:

    exista vreo posibilitate sa o citesc de pe internet…inainte de a ajunge cartea si la noi..pt ca asa cum s.a precizat mai sus…este cea mai tare serie cu vampiri..ms:-*

  22. Rosse spune:

    Si eu o caut de mult timp pe internet dar nu ak gasit decat daca o cumpar si, sincera, nu ma deranueaza sa o cumpar, dar daca mai ak putina rabdare o voi putea cumpara si citi in romana..
    Si este si seria mea preferata..team rose&dimitri
    ..
    @sabrinna : ce ai postat tu nu este semnul molnija..e semnul juramantului.. dupa cum e descrisa in carte eu asa cred.. adk semnele molnijia sunt descriese ca doua fulgere ce se intersecteaza formand un ‘x’..mie nu imi prea pare ala a ‘x’ si nici a fulger. este alungit, ca un ‘s’ exact cum este descris in carte semnul juramantului

  23. Addicted To Blood spune:

    stiam eu k rose o sa ramana cu dimitri:X pe mhne in vol al5lea m-au durut mult cuvintele care i le-a spus dimitri lui rose cu : „Dragostea se mai si stinge” dar cv imi spunea k minte oricum…:-? important e k ei doi snt impreuna:X:X:X ms mult de raspuns rosse:*>:D<

    • Rose spune:

      mie mi s-au parut cele mai romantice cuvinte pe care i le-a spus vreodata. Adica..nu ceea ce a spus Dimitri, ci modul in care a facut-o. El o iubea pe Rose, dar nu voia ca si ea sa il iubeascape el…

  24. piticmic spune:

    E superb ultimul volum. Abia asteptam sa aflu cine a asasinat-o pe regina Tatiana si cine e ruda pierduta a Lissei

  25. sabi spune:

    e geniala aceasta serie:Xdebea astept sa apara si volumul 6…desi sunt bucuroasa pt dimitri si rose:X..totusi mie cam mila si de adrian…

  26. Rosse spune:

    Volumul 6 o sa fie superb mai ales ca rose si cu dimitri sunt impreuna pe tot parcursul sau:X si…o sa fie o surpriza cand o sa vezi [@piticmic] cine a asasinat-o pe regina:X

  27. Malyna spune:

    Am citit si eu cele 5 volume aparute,intradevar este o serie geniala. Abea astept sa aflu ce o sa se mai intample in 6 pentru ca este o ontriga destul de imprevizibila. Apropo stie cineva cand o sa apara si in Romania ?;;)

    • Malyna spune:

      Am citit si eu cele 5 volume aparute,intradevar este o serie geniala. Abea astept sa aflu ce o sa se mai intample in 6 pentru ca este o intriaga destul de imprevizibila.Apropo stie cineva cand o sa apara si in Romania ?;;)

    • Rose spune:

      Luna asta…pe la sfarsit:)

  28. alina spune:

    am stat cu sufletul la gura de cand am descoperit primul volum, asteptand urmatorul si urmatorul si cand stau si ma gandesc ca se termina aici parca imi pare reu:( o sa incerc sa savurez ,vol 6 ,cat mai incet. pentru cei care nu au citit seriile va sfatuiesc din suflet sa le cititi zau ca merita:X

  29. alina spune:

    rau*(scuzati greseala):”>

Lasă un răspuns

