Bride Wars – Războiul Mireselor


Am vazut aseara acest film si pot sa zic ca mi-a placut. Nu a fost extraordinar, dar a meritat vazut. Povestea ne prezinta doua prietene care si-au planificat nunta inca de cand erau mici. Cand vine timpul sa se casatoreasca, vor nunta in acelasi loc, la Plazza si in aceeasi luna, iunie. Desi gasesc doua date diferite, secretara le incurca si nunta lor va avea loc in aceeasi zi. Ele hotarasc sa astepte ca una din ele sa renunte si sa-i cedeze celeilalte locul de la Plazza. De atunci incepe un stres continuu pentru soti, dar si un test al prieteniei dintre ele. Ajung sa-si faca rau reciproc, una ajungand bronzata ca un rac, cealalta cu parul albastru si fara slujba.

In ziua nuntii isi dau seama de greseli si se impaca, dar cand Emma intra in sala un video cu ea dansand la bara o face sa se duca la nunta lui Liv si sa o ia de par. Sotii lor privesc fara sa se implice lupta fetelor, pana se potolesc. Emma are o discutie cu Fletcher si pana la urma decid sa nu se mai casatoreasca. Emma o insoteste pe Liv la altar si aceasta se casatoreste cu Daniel. La petrecerea de dupa nunta Emma danseaza cu fratele lui Liv, Nate si se vor casatori in viitorul apropiat.

Apoi, filmul ni le prezinta peste un an pe Emma si pe Liv, la un restaurant. Liv o intreaba pe Emma daca vrea ceva de baut si aceasta refuza, apoi Emma pune aceeasi intrebare si Liv ii refuza si ea. Si descopera ca amandoua sunt insarcinate si vor naste in aceeasi zi.

Trailer:

~Andreea

This entry was posted in Filme.

7 comments on “Bride Wars – Războiul Mireselor

  1. „My son’s bride isn’t too lucky.”

  2. Irina spune:

    Haha :)) , mda filmul parca este din 2009 sau 2010 , nu mai stiu sigur , am vrut sa ma uit pe atunci la el dar nu l’am mai luat , acum chiar vreau sa il vad . Bravo , o idee buna sa’i postezi trailerul am si uitat de el🙂

  3. Ana-Maria spune:

    L-am vazut anul trecut prin februarie sau martie nu mai stiu. E dragut, dar doar atat. M-a cam dezamagit, ma asteptam de la Anne la mai mult si chiar si de la Kate, dar de la Anne chiar voiam sa vad ceva care macar sa fie pe sfertul rolului din Devil wears Prada.

  4. L-am vazut anul trecut prin februarie sau martie nu mai stiu. E dragut, dar doar atat. M-a cam dezamagit, ma asteptam de la Anne la mai mult si chiar si de la Kate, dar de la Anne chiar voiam sa vad ceva care macar sa fie pe sfertul rolului din Devil wears Prada.
    +1

  5. Alex spune:

    Si eu am vazut filmul mai demult. Mi s-a parut foarte comic. Fata de alte comedii romantice, acesta are si gust si stil. Merita vazut!:)

Lasă un răspuns

