Au revoir, les enfants


Nu stiu de ce am pus titlul acesta. Nici macar nu fac franceza la scoala, fac germana. 😀 Dar, am vrut sa fie ceva mai special. Plec. Plec la munte ( prima mea vacanta din aceasta vara). Sper sa fie frumos si sa prind vreme buna in aceasta oaza de liniste cum este muntele. Clar, nu o sa am acces la internet acolo in paduri indepartate unde o sa fiu. Dar, daca gasesc vreun laptop ratacit cu internet, o sa postez pe blog. 🙂 O sa-mi fie dor de voi, sa scriu pe blog..Imi cer scuze daca m-am cam lalait in ultima vreme. Am inceput „Morometii” de Marin Preda, prima mea lectura pentru scoala( totusi, e jumatatea lunii iulie ). Daca am timp la munte sa citesc, cand ma intorc, ma bag la recenzii. O sa stau o saptamana. Dar, numai bine, azi Andreea s-a intors din vacanta ei si blogul nu va ramane singur.

Acestea fiind spuse, eu va zic Pa-Pa. 🙂

PS : Pentru cine mai pleaca la mare , la munte, va doresc Vacanta placuta!

~Alex

Această intrare a fost publicată în Fără categorie.

2 comentarii la “Au revoir, les enfants

  1. Ana-Maria spune:

    Dann auf Wiedersehen! [daca am scris corect]:D Ferienspaß!schönen Urlaub! Daca e corect:D daca nu Happy Holyday:D

Lasă un răspuns

