Nanny Mcphee – Dadaca Mcphee


Am vazut ieri seara primul filmul din aceasta duologie pentru ca am vazut ca a aparut in torrent si al doilea film – Nanny McPhee and the Big Bang, care m-a facut curios. Si am zis ca daca tot ma uit, sa vad mai intai filmul din 2005 ,apoi pe acesta din 2010. Mi-a placut. A fost pur si simplu un basm, in care binele a invins raul si in final toata lumea era fericita. Si a avut ceva special, care m-a dus cu gandul cand eram si eu mic si faceam tot felul de prostii.

Nanny Mcphee zicea asa :

” Trebuie sa intelegeti modul in care lucrez,

Când aveti nevoie de mine, dar nu mã vreti,
atunci trebuie sã rãmân.

Când mã vreti

dar nu mai aveti nevoie de mine,

atunci trebuie sa plec.”
Si mi-a mai placut un lucru. Aceasta doica avea 5 reguli pe care copii trebuiau sa invete sa le respecte. Nanny Mcphee era o persoana foarte urata ( avea 2 negi, un nas mare si un dinte…va las pe voi sa descoperiti 😀 ) . Chestia era ca de fiecare data cand copii invatau sa respecte o regula, ea se facea mai frumoasa. O sa va pun 2 poze sa vedeti diferenta, cum arata la inceputul filmului si cum ajunge la sfarsit.
Nota filmului : 9 ( e de copii, dar merge 🙂 )
Trailer :
~Alex
Această intrare a fost publicată în Filme.

5 comentarii la “Nanny Mcphee – Dadaca Mcphee

  1. Ana-Maria spune:

    E super filmul. Aseara am downloadat a2a parte si vreau sa-l vad azi. 😀

  2. Ana-Maria spune:

    Am vazut filmul aseara. A fost foarte tare. Mi-a placut, insa nu pot face o comparatie intre asta si primul. Nu pot spune care a fost mai bun, ambele sunt bune si frumoase in felul lor.

  3. Andreea spune:

    L-am vazut si eu azi si mi-a placut foarte mult. Ms. Quickly si Lady Adelaide au fost cele mai comice impreuna cu magarusul zambitor. Il recomand tuturor.

Lasă un răspuns

