First poll


UPDATE: Pentru cei care au votat optiunea „Altul”,  puteti sa mentionati intr-un comentariu care este acela? Poate descopar si eu un serial bun.

Acest poll contine doar serialele vazute sau care le vad in acest moment. Sper ca dintre toate optiunile sa aveti ce alege. 🙂

~Alex

Această intrare a fost publicată în Fără categorie.

25 comentarii la “First poll

  1. rushh33 spune:

    Baai unde-i House MD?? :-l

  2. mikaella15 spune:

    The vampire diaries e acel ,,altul”. 🙂

    • Alex spune:

      Scuze, chiar am uitat de el. Si eu m-am uitat la TVD, nu stiu ce a fost in capul meu cand am facut poll-ul. Ma bucur sa aflu ca mai sunt persoane care urmaresc TVD. Tu ce preferi, serialul sau cartile? Ambele sunt povesti diferite.., dar parca as zice ca serialul e mai reusit. 🙂

  3. Andreea spune:

    vaaai! cum de ai uitat de tvd ?? eu ce aleg acuma…pfff… nu poti sa mai adaugi?

  4. adriyann spune:

    The Vampire Diaries + True Blood & 9O21O.
    Am urmărit si Melrose Place și The Beautiful Life:TBL dar au fost anulate :((

    • Alex spune:

      Imi pare rau de TBL ca a fost anulat, de la The O.C tot mai speram sa o mai vad pe Mischa Barton printr-un serial. Si cana apare, acesta este anulat. 😦

  5. Ana-Maria spune:

    Well, pai altul ar fii: TVD, care acum e adugat. Hmm Modern Family, 90210, True Blood, Melrose place[dar anulat:(] House, Lie to me, Supernatural.
    1.Chuck
    2. True Blood
    3.The mentalist[uneori]
    4.90210
    5.Ghost Whisperer[tot uneori]
    6.House[tot uneori]
    7.Gray’s anatomy[uneori]
    8. Criminal Minds[uneori]
    9. CSI NY[uneori]
    10. Hereos
    11.The Beautiful life, dar a fost prea scurt si prea frumos :(.
    12. Legend of seeker
    13.Merlin[ sa revina naibii odata:|]
    14.Melrose Place

    Si din lista ta am votat: Gossip Girl, H2o ca e la tv, The o.c, The little pretty liars.

    Am si eu o intrebare, pt sez 3 la THe oc. are cineva idee ce naiba are subtitrarea? Ca eu la orice fel de tip de episod, adica ma refer la chestiile alea gen 2hd, etc tot am subtitraarea aiurea si ma incurc, ca oricum cat as incerca sa ascult in engleza nu vorbesc mereu clar si nu inteleg tot.

    • Alex spune:

      Zi-mi exact cum se numesc episoadele : „DVDRip.XviD-TVEP” , si te ajut eu sa gasesti subtitrarile in asa fel incat sa fie sincronizate.
      P.S Multe seriale :D, si eu sunt tentat sa incep Merlin ( vad ca si tu esti nerabdatoare sa inceapa al treilea sezon).

      • Ana-Maria spune:

        Ma chinui de ceva vreme, de fapt am facut o pauza considerabila de vara trecuta nu m-am mai uitat din lipsa subtitrarilor.

        The O.C. Season 3 [HDTV XviD]

  6. Alex spune:

    Iti las aici un link cu subtitrari pt sez. 3 . Sa-mi zici daca-ti merge.
    1)http://www.sendspace.com/file/hubwz5
    Daca nu merge , iti sugerez sa-ti downloadezi sez.3 din alta parte. Probabil nu s-au facut subtitrari sincronizate pentru varianta aia [HDTV XviD]. Iti recomand sa downloadezi de pe filelist, pentru ca de acolo iti vor merge cu siguranta subtitrarile care ti le-am lasat aici.

    • Ana-Maria spune:

      Mda, dar treaba e ca eu nu am cont pe filelist. si astea le aveam si eu.:D Thnx oricum ca te-ai deranjat sa ma ajuti>:D<.

      • Alex spune:

        Poate reusesc sa-ti fac rost de o invitatie pe filelist.., dar ai verificat daca merg subtitrarile care ti le-am dat?

      • Ana-Maria spune:

        Sigur ca le-am verificat :)), de ex la primul episod cand Summer vorbeste cu Marissa e total anapoda.
        Oke mersi! 🙂

  7. andrei spune:

    Am votat altul. Imi place foarte mult Heroes.

  8. adriyann spune:

    Am început sa ma uit la „The Gates” și îmi place foarte mult.E, deocamdata, singurul serial la care abia aștept un nou episod.”True Blood” începe sa ma plictisească tot mai tare…

    • Alex spune:

      Si mie imi place „The Gates”. Am incercat si True Blood si am incetat sa-l mai vad de la jumatatea sezonului 1 pentru ca mi s-a parut o prostioara. Iar openingul ma inspaimanta! :))

      • adriyann spune:

        Primul sezon ți s-a părut o prostioara?Dupa mine e cel mai bun și mai „true-to-the-book”.De la sezonul 2 a început o lălăială constanta 🙂
        Nu le-ai dat o șansă cărților?Sunt mult mai bune(și less kinky 😀 ) decât serialul.
        Recunosc ca openingul e freaky dar melodia e geniala 😀

  9. Irina spune:

    Am inceput sa ma uit si eu la the gates , am vazut ca sunt primele 4 episoade , eu am cont pe Vplay.ro , cum de nimeni nu a zis ceva de Fringe , mie imi place la nebunie si serialul acela , este super interesant , pentru fete Desperate Housewives este iarasi un serial foarte haios , cougar town , haha comedie si acesta , Lost , Chuck , The penguins of Madagascar , Heroes , True Blood , The big Bang theory , off…ce multe sunt , cred ca nu ar incapea intr’o lista , pe Vplay.ro cred ca sunt toate serialele posibile , mai ales ca sunt vreo douazeci si ceva de pagini cu seriale de unde puteti alege la ce sa va uitati . 😀

  10. mirunaz spune:

    oui.se mai uita cineva la life unexpected.cat de cute.ai putea sa mai vezi glee,este foarte fain.

Lasă un răspuns

