Harry Potter si Talismanele Mortii


Chiar uitasem cat de mult iubesc cartea asta. Si nu numai cartea, ci intreaga serie. Chiar uitasem cum e sa plangi alaturi de Harry si sa razi la glumele lui Ron, ori sa-ti doresti sa te trezesti cu vreo imitatie de Hagrid la usa ta, care sa-ti transforme fratele/sora/orice membru nedorit al familiei in animal domestic, cum verificai zilnic cutia de scrisori cautand un plic cu emblema Hogwarts – ului sau pur si simplu cum iti doreai sa-ti poti face curat in camera dintr-o singura miscare de bagheta.

Si cat de bestiala era mama lui Ron..

De ce iubesc seria asta? Pentru ca am crescut cu ea. Pentru ca am citit fiecare volum de cel putin 10 ori traind, de fiecare data, aceeasi emotie, si pentru ca [virgula] chiar si acum au acelasi efect asupra mea. Ma hipnotizeaza, si da, poate ca e ceva in mine care inca mai crede in magie, in Hogwarts si Jobenul Magic, si sper ca va mai ramane acolo mult timp de acum inainte.

PS: Sunt singura care vroia cu orice pret parul roscat al Weasley-lor?

Ce face timpul din oameni..


Această intrare a fost publicată în Carti, Filme.

4 comentarii la “Harry Potter si Talismanele Mortii

  1. Constance spune:

    Si eu am crescut cu seria si imi e dor si frica de faptul ca acum se vor termina si filmele!Imi placea Ron si felul lui stangaci de a fi!Daca mi s-ar reda copilaria,cu siguranta ca as citit din nou seria…asa cum faceam in noptile in care citeam sub plapuma/patura,cu lanterna..si le terminam intr-o singura noapte!IMI E DOR!!

  2. Ioana spune:

    Si eu am crescut impreuna cu seria Harry Potter si pot spne ca inca mai cresc, chiar daca am 15 ani. Si eu imi doresc o scoala atat de mare si de spectaculoasa, si eu vreau o familie atat de numeroasa ca cea a lui Ron, dar cu siguranta ca lucrul care il vreau cel mai mult este sa pot face vraji printr-o miscare de bagheta. Ar fi minunat sa pot simti adrenalina in timp ce alerg sa infrunt fortele intunecate, dar din pacate aici nu prea am cu cine sa ma lupt, poate dor cu guvernul :D. Imi doresc si iubirea, atat de frumoasa si de complicata intocmai cum a scris-o J.K. Rowling.Vreau sa spun ca de cand am citit primele trei carti credeam ca Hermione va fi cu Harry, dar autoarea m-a surprins, si as minti daca as spune ca nu placut, cand a descris in a sasea carte iubirea secreta a Hermionei pentru Ron si cat de trista era cand acesta se saruta cu Lavader. Nu ma asteptam nici ca Harry sa ramana cu Ginny, dar asta poate din cauza ca imi placea cand era cu Cho. In concluzie, as vrea o lume si o viata in care sa pot simti totul asa cum descrie minunata J.K. in cartile sale, dar pana sa am asa ceva ma consolez cu cartile si cu filmele care sunt nemuritoare.

    • rushh33 spune:

      Complet de acord, si da, si eu am simtit aceleasi lucruri legate de relatiile dintre Harry, Ron si Hermione.
      Cred ca mare parte din generatia de acum ii va purta in suflet.

  3. raluca spune:

    Abia astept a doua parte. Pot spune ca ador cartile si filmele in ciuda faptului ca deabia acum jumate de an le-am descoperit ,ciudat stiu. Cartile sunt mai bune,recunosc.Insa ecranizarea lor,gasirea personajelor care le poate intruchipa perfect pe cele din carti ma face sa ma indragostesc si de filme la fel de mult . Actorul meu favorit este Tom felton [Draco Malfoy] iar apoi Ron si Harry .Sa speram ca nu o sa se uite prea curand de fenomenul „HARRY POTTER”. Numai bine !

Lasă un răspuns

