Nu plange sub clar de luna de Heather Davis


Surpriza placuta! Dupa ce am citit mai multe recenzii care criticau mai mult sau mai putin cartea, sperantele mele ca voi citi ceva interesant si frumos s-au spulberat. Chiar imi era frica sa nu ma dezamageasca. Dar, motivul pentru care am inceput-o inaintea altora( si sunt destule) este bineinteles, coperta. Este superba, de nota 10. Povestea este scrisa simplu, dar intr-un mod special si are acel ceva care te tine in acea lume imaginara, pe care nu vrei sa o mai parasesti. Asa, mi s-a intamplat mie, care am terminat cartea intr-o singura noapte. Nu mai puteam sa o las din mana pur si simplu.De fapt, puteam, dar eram curios ce se intampla mai departe.

Acum sa va spun cate ceva despre poveste: Shelby, personajul principal , este trimisa intr-o tabara de reeducare datorita mamei ei vitrege, Priscilla poreclita si Iepurasul. In drum spre tabara Semilunii, unde a hotarat sa se duca fara prea multa zarva, aceasta intalneste  doua persoane, care se vor dovedi si singurii ei prieteni in acel loc: Austin, fiul unei vedete rock si Ariel, fiica unui miliardar. Shelby, intra in destul de multe belele datorita lui Austin, care se dovedeste a fi un varcolac.( phiu, nu mai e vampir). De aici, va las sa descoperiti singuri ce se mai intampla. Finalul e interesant si lasa oarecum loc de o continuare, de care s-ar putea sa avem parte. Singurul lucru care m-a enervat este sarutul care are loc in ultimele doua pagini al cartii. Au fost multe incercari, dar ori au fost intrerupti, ori ori, dar tot nu o faceau odata.

Coperta dupa cum am zis e de nota 10. Povestea cam de 7 ( i-as da mai mult, dar este una mega-intalnita ). Deci , nota finala ar fi 8.5. Eu o recomand, pentru ca este o carte care te prinde si care iti pare rau ca ai terminat-o. Mie mi s-a parut asa de scurta. 🙂

Titlul Românesc: Nu plânge sub clar de lună

Titlul original: Never Cry Werewolf

Autor: Heather Davis

Editura Românească: Leda

Editura originală: HarperCollins

Traducător: Carmen Botoşaru

Numar de pagini: 301

~Alex

3 comentarii la “Nu plange sub clar de luna de Heather Davis

  1. mikaella15 spune:

    Ma asteptam de la cititorii care au luat contact cu produsul de fata sa zica orice,ca le-a placut ,ca nu le-a placut.Dar nu mi-ar fi trecut prin cap ca s-ar putea sa existe cineva sa adore coperta…Inteleg titlul,eu sunt indragostita de el,daaar…coperta?…Ce-i drept fundalul e fain dar tipa nu mi se pare impresionanta.
    Intr-adevar,povestea e cam scurta,dezvoltata putin,vina autoarei ce sa-i faci.Dar nu-ti fa griji,o sa se publice multe carti cu povesti asemanatoare. 🙂

  2. Ana-Maria spune:

    Eu m-am apucat asera putin de citit din ea, deocamadata e draguta, imi plac si personajele sunt evidentiate destul de bine pentru cateva pagini[ma refer la Priscilla si la tac-su] Priscilla chiar e mama vitrega superficiala de BH, iar tac’su chimistul nebun care se lasa condus de un manechin de plastic :))

    Cat despre Shelby, mai putin, poate in urmatoarele pagini 😀

  3. Kataklysm1 spune:

    Pai chiar e scurta! 301 pagini , speram la cel putin 500+ , dar na…

Lasă un răspuns

