In posta(1)


Am primit-o! De cand o astept! Ultimul cantec scrisa de Nicholas Sparks. Dupa cum v-am mai spus , am vazut toate filmele ecranizate dupa cartile lui Sparks, insa nu am citit nici o carte. Insa, acum am sa citesc aceasta carte , iar apoi voi vedea si filmul.

Am primit si semn de carte si oferta de carte Rao pentru vara 2010.Mii de multumiri traducatoarelor!

P.S  Scuzati pentru pozele nu foarte reusite.

~Alex

4 comentarii la “In posta(1)

  1. mikaella15 spune:

    Ai dat-o de pe site-ul editurii?Acolo se plateste posta?

  2. mikaella15 spune:

    Si inca ceva…cartea are foi ca la Stapanul Inelelor,de ziar?

  3. Alex spune:

    Da, am comandat-o de pe site-ul editurii, iar taxele postale sunt suportate de editura. Mi-a venit in jur de 2 saptamani de la comanda. Iar in legatura cu foile, nu sunt grozave, dar mie nu mi se par in nici un caz ca de ziar 🙂

  4. Laura Frunza spune:

    Cu placere, sper sa iti fi placut! 🙂

Lasă un răspuns

