Let the Right One In


Oscar, un băieţel hăituit şi batjocorit de majoritatea celorlalţi copii, găseşte dragoste, înţelegere şi răzbunare în Eli, o frumoasă, dar stranie tânără care se dovedeşte a fi vampir. Dar cate stricaciuni poate aduce aceasta relatie atat lui, cat si celorlalti locuitori?

Good vampire movie

~Ramona

6 comentarii la “Let the Right One In

  1. Rush spune:

    Stiu, se gaseste cumva si la noi in tara si eu nu stiam??

    • mikaella15 spune:

      Se gaseste pe site-urile care vand carti in engleza.Si eu am spus-o pentru ca nu ai precizat in randurile de mai sus.Si daca tonul cu care ai scris comentariul e cel pe care il banuiesc,inseamna ca nu stii sa pretuiesti un ajutor.Dar sa stii ca primul comentariu nu a fost cu intentie rea.L-ai interpretat tu gresit.

  2. rushh33 spune:

    nu nu nu imi cer scuze, nu eram decat mirata, chiar nu ma asteptam sa se gaseasca pe undeva pe la noi prin tara.
    imi pare sincer rau ca am lasat sa se inteleaga altceva..

Lasă un răspuns

