Remember Me/Aminteste-ti de mine


Remember Me

Regia: Allen Coulter

Durata: 128 minute

Premiera in Romania: 12.03.2010

Sinopsis:

Robert Pattinson este Tyler, un tânăr al cărui frate s-a sinucis. Tragedia i-a despărţit părinţii, iar pe Tyler l-a făcut să-şi piardă orice dorinţă de a trăi. Lucrurile se schimbă în momentul în care tânărul o întâlneşte pe Ally, şi ea marcată, dar cu totul altfel, de o tragedie: la numai 10 ani, mama sa este ucisa chiar in fata ei. Ally, o fire ambitioasa, se indragosteste de Tyler, un tanar aparent lipsit de simtul realitatii, aflat intr-un conflict cu tatal sau, un om de afaceri, care in opinia lui Tyler isi neglijeaza familia, sau ce a mai ramas din ea, si pe care tanarul rebel il considera vinovat de moartea fratelui sau. Finalul este cat se poate de neasteptat, aducand in prim-plan poate cel mai important eveniment din istoria moderna a Statelor Unite ale Americii…

Trailer:

Emilie de Ravin, Robert Pattinson în Remember Me

Mi-a placut, desi nu prea l-am inteles.

La sfarsit cel mai mult mi-a fost mila de saraca Caroline, sora lui Tyler, fiindca nu mai avea cine sa o apera, sa o ia de la scoala… Si povestea lui Tyler si Ally a fost frumoasa, dar nu nemaipomenita…

Si scena cand Ally mananca desertul inainte de masa propriu-zisa e superba, adica te face sa te gandesti ca lasi lucrurile care iti fac cea mai mare placere ultimele si risti sa le pierzi. De asemenea mi-a placut cand Tyler i-a aratat colegei lui Caroline ca nu trebuie sa se mai ia de ea si a aruncat extinctorul ala pe geam.

Nota mea: 8.5/10

Robert Pattinson, Ruby Jerins în Remember Me

~Andreea

Această intrare a fost publicată în Filme.

Un comentariu la “Remember Me/Aminteste-ti de mine

  1. Cris spune:

    E un film psihologic, oarecum. Sunt scene sau intamplari pe care nici eu nu le-am inteles, insa, sfarsitul, deznodamantul a fost de fapt punctul culminant. Morala filmului in a mea parere este ca niciodata nu trebuie sa incercam sa schimbam oamenii din jurul nostru; oamenii trebuie acceptati asa cum sunt, in caz contrar se intampla incidente care denota ca nu ar trebui sa fortam cursul evenimentelor.

Lasă un răspuns

