Reuniunea


Nu am varsat nici macar la moartea lui Dumbledore atatea lacrimi cat am varsat la sfarsitul cartii asteia. Si recunosc asta calcandu-mi in picioare mandria, pentru ca obisnuiam sa privesc povestile cu vampiri cu raceala.. Oricum, de n ori mai buna decat Twilight.

Si multumiri infinite lui Alex . 🙂

~Ramona

3 comentarii la “Reuniunea

  1. mikaella15 spune:

    Mie nu mi s-a parut moartee lui Dumbledore atat de trista…Mai degraba cea a lui Dobby… 😦

  2. rushh33 spune:

    Nici mie cand am recitit-o dar prima oara imi parea atat de rau..

  3. Alex spune:

    Pentru mine, moartea lui Dumbledore a fost mai degraba socanta decat trista. Ma bucur ca ti-a placut Reuniunea, Ramona. Mie mi s-a parut cel mai bun volum pana acum.

Lasă un răspuns

