How to make a perfect night


De curând am început de una singură un maraton de filme. Filme horror, mai exact. Aşa ca iată un mic topuleţ al filmelor (5 la număr ) ‘that scared the shit out of me’ ca să zic aşa :

5. The Ring 2.

E un film destul de bun chiar daca nu prea e horror . Cel mai mult mi-a plăcut asta, mi s-a părut geniala scena :

4. Friday the 13th.

3. Texas Chainsaw Massacre. Muult sange..

2. Saw IV. Ciudat, dar sadic, ceea ce-l face minunat.

1. Nightmare on Elm Street, si cel din 2010, si din 1984. That really scared the shit out of me. Freddy e magnific. 😀

So.. in cazul in care va hotarati sa vedeti vreunul.. vizionare placuta! 🙂

~Ramona

Această intrare a fost publicată în Filme.

5 comentarii la “How to make a perfect night

  1. Alex spune:

    Ce tare e scena din The ring 2!

  2. rushh33 spune:

    Mda, eu una am ramas cu gura cascata.

Lasă un răspuns

