In ultima vreme…


Au aparut cele 3 link-uri de precomanda ale urmatoarelor carti la editura Leda :

1. Nu plange sub clar de luna – Heather Davis – precomanda aici – aparitie – 4 iunie 2010

2. Atingerea umbrei – volumul 3 din seria Academia Vampirilor – precomanda aici – aparitie – 9 iunie 2010

3. Cartile Sangelui – vol I – Tanya Huff – precomanda aici – aparitie – 31 mai 2010

Am terminat al treilea volum din Jurnalele Vampirilor – Furia si mi-a placut ( dar nu a fost extraordinar ). Am inceput ieri si volumul al patrulea – Reuniunea care pana acum e chiar incantator.

Va las aici programul pentru Bookfest – 2010 :

Cea de-a V-a ediţie a Salonului International de Carte Bookfest se desfăşoară între 9 şi 13 iunie 2010, în pavilioanele 13, 14, 15, 16 şi 17 ale Complexului Expoziţional ROMEXPO din Bucureşti. Bookfest a devenit una dintre manifestările culturale cele mai importante pentru legătura dintre scriitori şi cititori, la care accesul vizitatorilor rămâne liber.

Programul de vizitare al Bookfest 2010 este:

Miercuri      9 iunie    10:00-20:00

Joi              10 iunie   10:00-20:00

Vineri          11 iunie   10:00-22:00

Sâmbătă     12 iunie   10:00-20:00

Duminică    13 iunie   10:00-18:00

Este o mare posibilitate sa ajung si eu la Bookfest, ar fi prima data pentru mine si ar fi demential. Am si atatea carti care mi-as dori sa le iau…gata, cand o sa aflu ceva concret va comunic si voua.

P.S  Vroiam sa va intreb ceva. M-am gandit ca daca tot se apropie vacanta si scoala nu prea mai facem si singurul meu serial cu vampiri , The vampire diaries, se intoarce abia in toamna cu sezonul 2 , as fi vrut sa incep True Blood. Dar nu stiu cum e. Si astept de la voi pareri. Multumesc.

~Alex

5 comentarii la “In ultima vreme…

  1. rushh33 spune:

    Incepe House mai bine 😀

  2. rushh33 spune:

    Apropo de Bookfest (or whatever) stii cumva daca la noi se mai tine ceva anul asta?

  3. Nu stiu inca nimic, dar sper sa se tina.

  4. Laura Frunza spune:

    Uita-te la altceva, True Blood e o pierdere de vreme. Sunt atatea seriale faine cu care iti poti ocupa vara…

  5. Alex spune:

    Imi poti recomanda si mie cateva? Am vazut primul episod din True Blood si nu m-a impresionat deloc, chiar mi s-a parut o prostie. Nu am de gand sa-l mai continui.
    Pana acum am vazut One tree hill, Being erica, The O.C – care mi-au placut foarte mult.

Lasă un răspuns

