La curier (2)


Si azi mi-a venit si mie Reuniunea- Jurnalele Vampirilor 4. Am facut si niste poze :

Sper sa va placa. De abia astept sa citesc cartea!

~Alex

4 comentarii la “La curier (2)

  1. raluks spune:

    sper sa ai loc sa le pui in biblioteca [inexistenta probabil :))].Si eu de ce nu am semn dinala cu academia vampirilor??adica ti-l da odata cu cartea..mai mult ca sigur.

  2. Alex spune:

    Da , l-am primit odata cu cartea ( si semn cu AV si cu JV ) . Si o sa primesti si tu daca iti comanzi Initierea – volumul 2 din AV.

  3. Ana-Maria spune:

    Ce super!!! Da semn cu AV in JV 4?:D

  4. Alex spune:

    Da, cel putin eu am primit.

Lasă un răspuns

