Recenzie: Leacuri, Cartea a treia Septimus Heap

Fişier:Leacuri.jpg Sincer, daca ma intreba cineva ce carte mi-a placut cel mai mult din Septimus Heap, pana acum, nu stiu ce sa raspund. Fiecare a avut cate ceva special. Magie a fost prima, a fost de descoperire, cunoasterea personajelor. Zborul a avut exact ce denumeste si titlul: zborul. Iar Leacuri a avut Alkimie, leacuri, un timp indepartat si ca de obicei, niste personaje noi extrem de simpatice.

Spoilerele incep aici…

Cartea incepe cand  Silas Heap desigileaza o camera de mult uitata din Palat, pe care o foloseste pentru Pedestrasi. Nu stie, insa, ca odata ce a desigilat camera a eliberat fantoma unei regine si a Vai-vai-ului ei, care au trait acum cinci sute de ani. Regina Ethelcrunta este o fantoma materiala si este decisa sa ia tronul indiferent de ce trebuie sa faca pentru a-l obtine. Pentru a duce la bun sfarsit planul ei de a avea viata vesnica trebuie sa scape de Jenna si sa fie ajutata de Marcellus Pye, singurul ei fiu in viata si faimos Alkimist şi Tămăduitor si de Septimus Heap, Ucenicul Alkimistului.

Cand Jenna dispare intr-o Oglinda, Marcia ii cauta innebunita si pe ea si pe Septimus si descopera o carte, care nu a fost deschisa de multi ani si care ii poate oferi raspunsurile la toate intrebarile care o framanta, „Eu, Marcellus”. Firul actiunii se intinde pe intamplari amuzante, care ii conduc pe eroii nostri din ce in ce mai aproape de adevar. Scuipafoc porneste intr-o Cautare si in acelasi timp invata sa faca Foc, avand-o pe Jenna ca stapan pentru putin timp.

In cele din urma, totul revine la normal, Septimus si Jenna se intorc in timpul lor, scapand de Ethelcrunta si de Vai-vai-ul ei, care raspandise Molima, si Silas este tras la raspundere pentru desigilarea camerei.

…si se termina cam pe-aici.

Ce m-a surprins a fost harta color cu citate din cartile anterioare, care se gaseste pe spatele supra-copertii.

Sper sa va placa si va recomand intreaga serie din toata inima!