Aleasa – Casa Noptii


Ieri am terminat de citit al treilea volum din seria Casa Noptii – Aleasa. Pentru cine nu a inceput inca seria , sa se apuce urgent. Pentru cine nu a citit inca volumul 3, sa se apuce imediat de el pentru ca va va taia rasuflarea. Iar pentru cine a citit si volumul 3 , sa stea sa moara impreuna cu mine pana la aparitia volumului 4 – Infruntarea care e preconizat sa apara in  luna septembrie a acestui an.

Nu cititi daca nu ati terminat cartea – ALERTA SPOILERE!

Si volumul al treilea al acestei minunate serii cu vampiri , in care avem parte de aventurile lui Zoey Redbird si prietenii ei din Casa Noptii va va uimi si va va face sa va doriti mai mult. Volumul incepe cu ziua de nastere a lui Zoey, care spera ca in acest an, cadourile primite nu vor mai avea legatura cu Craciunul ( ziua ei fiind pe 24 decembrie toata lumea ii da cadouri cu tematica Craciunului, ea fiind exasperata de acest lucru ) . A fost foarte amuzant faptul ca ea primeste si de la prietenii ei cadouri legate tot de Craciun, insa nu le spune adevarul, ci doar le multumeste . Mare a fost surpriza cand primeste  un cadou de la prietenul ei din specia umana, Heath si toti afla adevarul. Dupa cum speram, Stevie Rae nu era chiar moarta, ea transformandu-se in zombi si datorita elementului ei ( pamantul) ii mai ramasese un pic de umanitate dar care se scurgea pe zi ce trece. In final, veti vedea ca aceasta este vindecata cu ajutorul lui Zoey si a gastii sale. Insa Afrodita e dez-insemnata si redevine umana. Cu toate ca in primul volum, Afrodita era o „cotoroanta” ,din al doilea a inceput sa-mi placa ,ajungand in al treilea sa devina chiar unul dintre personajele mele favorite. Mi-a parut foarte rau de ea si sper sa nu plece din Casa Noptii si sa mai avem parte de ea si in urmatoarele volume. Zoey este inselata de catre Lauren si isi pierde virginitatea cu el. Pe langa acest lucru, ii mai vede si Erik ( care s-a tranformat in vampir adult ) si ii spune ca nu mai vrea sa o mai vada vreodata. Apoi le spune si gemenelor si lui Damien, iar Zoey ajunge sa ramana singura. Lauren este ucis la fel ca si profesoara de arta teatrala a lui Zoey de „oamenii credintei” ,acest lucru starnind un razboi intre vampiri si fiintele umane. Volumul este plin de surprize neasteptate, dar pentru mine s-a dovedit cel putin la fel de bun ca primele doua. Se pare ca PC Cast si Kristin Cast fac o treaba nemaipomenita. In concluzie, Aleasa este un volum exceptional care merita citit si care bineinteles merita un loc in biblioteca ta!

Titlu romanesc : Casa Noptii – Aleasa

Titlu original: House of Night – Chosen

Autor : PC Cast & Kristin Cast

Editura romaneasca : Litera

Editura originala : St. Martin’s Griffin

Traducator : Mariana Piroteala

Număr pagini: 281

Continuare : Infruntarea ( septembrie 2010 )

~Alex

24 comentarii la “Aleasa – Casa Noptii

  1. Laura Frunza spune:

    Mie deja de la a treia carte mi s-a facut greata. Nu stiu cat de geniale au fost P.C. si Kristin s-o transforme pe Zoey intr-o tarfa. In volumul urmator deja se indragosteste de altul, apoi iar Eric, apoi iar Heath, apoi iar altul si tot asa. Sincer, mi s-a parut cam dezgustator si cartea lungita in mod artificial.

  2. Am citit recenzia de pe blogul tau si ai dreptate. Dar, probabil ca eu nu vad unele lucruri pentru ca am doar 15 ani si de aceea imi place.

  3. Laura Frunza spune:

    🙂 Stiu, la varsta aia si eu ma dadeam in vant dupa povestile de dragoste si ignoram orice altceva. Cand am recitit carti care la varsta aia mi se pareau fantastice (desi nu erau prea multe) am ridicat din umeri si m-am intrebat ce-oi fi vazut la ele. Pana atunci, enjoy orice ai la indemana, mi-as fi dorit atunci sa am si eu de unde alege 😉

  4. mikaella15 spune:

    Si eu am 15 ani si am aceeasi parere ca Laura Frunza.Zoey chiar e o …cum a zis ea.Numai ca mie mi-a displacut inca de la primul volum.De fapt nici nu mai sunt sigura daca continui seria.

  5. ladyandreea spune:

    eu am citit primele doua volume si am simtit ca imi este suficient, nu a reusit sa ma prinda povestea asta suficient incat sa cumpar si volumul al treilea.

  6. Ammy spune:

    eu am citit decat primele 2 volume si mi-au placut la nebunie :X :X.

  7. Alex spune:

    Ma bucur! O sa vezi ca si al treilea o sa-ti placa. Poate chiar mai mult decat primlele doua. 🙂

  8. Denise spune:

    Eu le-am citit pe toate trei si nu mai pot de nerabdare sa apara si a patra. Iubesc cartile, iar idee mi se pare geniala. Nu mai am rabdare sa apara urmaoarea carte. Iubec seria asta!!!!:X:X:X:X:X:X:X

  9. Ammy spune:

    Sunt niste carti fff bune. de abia ast sa apara si vol 4. oricum in tara noastra TOTUL se misca INCET~

    • Alex spune:

      Din pacate, ai perfecta dreptate. Ne apuca 2012 pana scoate Litera toate volumele aparute pana acum in aceasta serie. Cine stie daca mai apucam sa le citim 😀

  10. Dellilah spune:

    Stiti cand apare volumul 4???

  11. GoTiCfLoWeR spune:

    Casa noptii mi se pare o serie interesanta,am citit primele 2 vol,o sa il citesc si pe al treilea,mi se pare o srie destul de tare…

  12. Alex spune:

    Da, si mie imi place chiar foarte mult. Ma bucur ca mai sunt fani ai seriei. O sa vezi ca si volumul trei este cel putin la fel de bun ca primele doua. 🙂

  13. Roxana spune:

    Eu le-am citit pe toate 7…parca 7 erau de toate :)). Da, devine interesant pe parcurs, insa nu e cine stie ce, ca si carte.

  14. GoTiCfLoWeR spune:

    si cate carti o sa mai apara?(cate o sa fie i total?) ….seria e super am terminat si eu aleasa…si nu mai am rabdare pana in septembrie…chiar daca mai e putin…

  15. Gaby spune:

    Am citit primele 3 carti.astept sa apara si a4a, si celelealte.mi s par super tari..mai putin faptu k Zoey devine o curva.
    Mai ca am plans cand a prins-o Erik cu Loren. mi s-a parut ff aiurea.. mi-a parut rau ptr el 😦

  16. Bee spune:

    Pentru toti fanii seriei! Ajutati ne sa lansam cel mai complex forum Casa Noptii. Avem date direct de pe site-ul oficial si de pe blogul autoarelor si propria noastra sectiune RPG. Tot ce trebuie sa faci este sa intri pe http://houseofnightromania.vampire-legend.com/forum.htm si sa te inregistrezi!

  17. Marina spune:

    sincer mie imi place foarte mult cartea,si e adevarat mi se pare extrem de ciudat ca se saruta cu Heath,Erik,Loren,Stark.Kalona…sincer autoarea exagereaza introducand niste scene obscene.In rest imi place foarte mult!

Lasă un răspuns

