Furia- in librarii + precomanda „Initierea” – vol 2 din Academia Vampirilor


A aparut si volumul al treilea din Jurnalele Vampirilor de L.J.Smith.

Eu mi-a precomandat-o de la Leda si mi-a venit si mie zilele trecute. Inca nu m-am apucat sa o citesc, dar vreau sa spun ca are o coperta extraordinara! Dupa ce o citesc o sa fac si o recenzie.

Dar, editura Leda nu se opreste aici. Azi a aparut site-ul de precomanda la volumul al doilea din seria Academia vampirilor, despre care am vorbit aici. Cartea va avea 384 de pagini, va fi cartonată ( fără supracopertă ). Traducerea îi aparține lui Cătălin Pruteanu.  Cartea va aparea in librarii pe data de 20 mai.

Daca faceti precomanda pana pe 20 mai, aveti reducere 25%, cartea fiind doar 33,68 lei.

Sinopsis

Când iubirea și gelozia se ciocnesc pe pârtie,vacanța de iarnă devine sângeroasă…

Un atac inopinat al strigoilor pune pe jar toată Academia Sf. Vladimir, care își trimite în grabă elevii într-o vacanță obligatorie la schi. Dar peisajul mirific de iarnă și stațiunea elegantă din Idaho nu oferă decât un iluzoriu sentiment de siguranță. Cum trei dintre elevi fug din cantonament pentru a-i ataca la rândul lor pe oribilii strigoi, Rose și Christian îți unesc eforturile pentru a le sări în ajutor. Numai că eroismul are prețul lui…

~Alex

Această intrare a fost publicată în Vampiri.

3 comentarii la “Furia- in librarii + precomanda „Initierea” – vol 2 din Academia Vampirilor

  1. rushh33 spune:

    E tare Furia, iti zic eu, e super tare, doar ce am terminat-o

  2. Ma bucur, de abia astept s-o incep si eu!

  3. ladyandreea spune:

    cea mai buna pana acum, astept sa vad cum va continua povestea

Lasă un răspuns

