Invitatie la Vals


Toata lumea zice ca Elevul Dima dintr-a saptea e cea mai buna carte a lui Drumes. Sincer, mie nu mi se pare deloc asa. Din contra, mi se pare poate chiar putin plictisitoare, mi-au trebuit vreo 3 saptamani sa o termin. Anyway..

Azi intentionam sa vorbesc despre Invitatie la vals, pe care o consider cea mai buna carte a lui.

De Invitatie la vals auzisem undeva prin vara anului trecut si de atunci am incercat innebunita sa fac rost de ea.. insa in zadar. Pana cand de curand am gasit-o in colectia Jurnalului National si, bineinteles, mi-am achizitionat-o imediat.

Mi-a placut inca din primele pagini. Am devorat-o in 20 de ore „pe nemestecate”.  E 100% pe gustul meu: o poveste de dragoste cu un sfarsit tragic.

Tudor, din a carui perspectiva este scrisa cartea, povesteste viata sa amoroasa, cum obisnuia sa aiba toate femeile la picioare si cum le parasea mai apoi, privindu-le umilindu-se in fata sa. Pana cand, intr-o zi, o cunoaste pe Micaela. La inceput, pentru el incercarea de a o cuceri nu este decat un simplu joc, dar care se va transforma mai tarziu in propria sa condamnare la moarte.

O carte ce merita citita.

E de neconceput cât am iubit-o pe Mihaela. S-a strecurat atât de integral în mine făcând una cu fiinţa mea, încât acum când a plecat în lunga ei călătorie şi-a luat numai trupul cu ea, dar în mine a rămas întreagă, mai vie ca niciodată. Voia să-mi intre în sânge şi, iată, izbutise mai mult, infinit mai mult decît se aşteptase.

~Ramona

Această intrare a fost publicată în Carti.

Un comentariu la “Invitatie la Vals

  1. Inca nu am citit „Elevul Dima dintr-a saptea” pentru a putea face o comparatie, dar „Invitatie la vals” este printre cartile mele preferate scrise de autori romani.

Lasă un răspuns

