August Rush


An incredible journey moving at the speed of sound.

Un film despre un baiat orfan care nu-si  cunoaste parintii, insa are credinta ca-i va gasi prin intermediul muzicii. Fuge de la orfelinat si ajunge la Julliard ,devenind dirijor la varsta de doar 13 ani.

La cativa metri desupra solului, o poveste de dragoste ia nastere. Ea, o incantatoare muziciana, el, un star rock al suburbiilor. O noapte magica traita pe acoperisul unui bloc, o despartire tragica si o sarcina prematura, copilul fiind mai tarziu anuntat ca decedat.

O poveste minunata despre credinta in muzica si magia acesteia. Un film incantator. Un soundtrack genial.

BTW, starring Johnatan Rhys Meyers!

~Ramona

4 comentarii la “August Rush

  1. Si eu am vazut filmul asta. Este deosebit. Nu trebuie ratat de nimeni.

  2. rushh33 spune:

    Asa e! 🙂

  3. Scaune spune:

    L-am vazut azi dimineata si m-as mai uita inca o data la el. Probail am sa o fac altadata

  4. Emi spune:

    Si eu l-am vazut mai demult.E foarte interesant. 😀

Lasă un răspuns

