Nu-i timp de rămas bun de Linwood Barclay


NU-I TIMP DE RAMAS BUN – LINWOOD BARCLAY

Te trezești..Casa e pustie..Toți ai tăi au dispărut..

În primul rând, vreau să spun tuturor că acesta este primul meu THRILLER, care mi-a placut la nebunie. Însă eu tot nu m-am lămurit cu exactitate ce înseamnă acest cuvânt. În această carte, veți întâlni suspans, mister, crimă, dar și umor, toate împletindu-se într-o țesătură unică.

Michael Connelly spune : „Un thriller pe care-l devorezi într-o suflare”. Ei.. la mine această suflare a durat o săptămână. Nu pentru că nu mi-a plăcut, fiindcă am adorat-o. Dar erau zile când citeam câte două capitole  și altele în care citeam câte 10-15 capitole.  Trebuie să vă avertizez că este precum un drog și nu o să mai poți s-o lași din mână.

Un sfat – dat chiar de Charlaine Harris, autoarea Vampirilor Sudului (deşi în acest roman nu s-a rătăcit nici un vampir): „Nu începeţi să citiţi această carte seara târziu, pentru că o să rămâneţi toată noaptea treji ca să o terminaţi!” – Ei, asta am făcut eu ieri. Am început să citesc ieri pe la 8 si până nu am și terminat-o adică la 1.16 noaptea nu m-am putut opri din citit. Luați aminte acest sfat căci e adevărat.

În concluzie, este o carte fantastic de bună, care nu trebuie ratată și cu acest prilej vreau să-i mulțumesc și editurii Leda pentru toată munca pe care o depune ca să ne facă pe noi fericiți.

Cartea o puteți achiziționa de aici la doar 33 lei dacă o comandați de pe site până la data de 1 mai.

CE ESTE MAI RAU? SA DESCOPERI CA FAMILIA TI-A FOST UCISA FARA MILA DE UN ASASIN ÎN SERIE SAU SA AFLI CA TOTI AI TAI TE-AU PARASIT?

Cynthia Bigge, o adolescenta dificila, se trezeste mahmura dupa o noapte de petrecere si nu-si mai gaseste familia – tatal, mama si fratele ei Todd au disparut fara a lasa nici o urma, nici un indiciu, nici macar un bilet de ramas-bun. Dupa douazeci si cinci de ani, disparitia familiei Bigge ramane acelasi mister de nepatruns. Cynthia angajeaza un detectiv particular, apeleaza la o emisiune de televiziune gen reality-show, cu speranta ca, undeva, cineva ar putea sti totusi ceva. Demersurile ei declanseaza o avalansa de semne care spun unul si acelasi lucru: daca scormonesti trecutul, risti sa afli sau sa patesti ceva ce nu-ti doreai.

„Un roman-mister, in care suspansul si umorul suculent merg mana-n mana.” – BOOKLIST

„Un excelent roman palpitant, care te tine in suspans pana la final.” – PETER ROBINSON

Titlul Românesc: Nu-i timp de ramas bun
Titlul original: No time for goodbye
Autor: Linwood Barclay
Editura Românească: Leda
Numar de pagini: 448
Traducător: Georgiana Zmeu

4 comments on “Nu-i timp de rămas bun de Linwood Barclay

  1. mikaella15 spune:

    Interesant…hmmm…o includ pe lista mea.

  2. Justhavealook spune:

    Hey, ma numesc Cat si locuiesc in banca din fata ta.Ma stii? Iti aduci aminte de mine?….Eh, chiar daca nu, voiam sa-ti spun ca ai un ce-o fi asta misto, asa ca go on and do not give up! Azi te-am intrebat daca rad prea mult, na ca rad : =))=))=))=))=))=)) am obosit,gata,noapte buna!

  3. rushh33 spune:

    E geniala Alex, e absolut GENIALA. Mersii!

  4. Ti-am spus ca e super! Ma bucur ca iti place. Deci, care e urmatorul nostru thriller?:))

Lasă un răspuns

