Septimus Heap vol 5:Sirena


Asteptarea a luat sfarsit. Dupa ce a trecut un an de la publicarea volumului 4: Expeditia , fanii se pot bucura de al cincilea volum Sirena , ce poate fi comandata de aici ,de pe site-ul editurii Corint Junior! Va doresc lectura placuta.

Eu am citit doar primele doua volume: Magie si Zborul. Saptamana viitoare sper sa reusesc sa ma apuc de al treilea volum: Leacuri.

Această intrare a fost publicată în Carti.

7 comentarii la “Septimus Heap vol 5:Sirena

  1. mikaella15 spune:

    Cum sunt primele volume?Nu le-am citit inca si mi-ar prinde bine o parere.

  2. Hei, ma bucur ca comentezi aici.:) Te mai astept si alta data. Volumele sunt urmatoarele: primul Magie, al doilea Zborul, al treilea Leacuri, al patrulea Expeditia si al cincilea dupa cum am scris si in postare Sirena. Eu am citit doar primele 2 si sunt destul de dragute. Cu toate ca pt varsta de 15 ani( cat am eu) pe alocuri poate ti se vor parea cam de copii mici. Eu iti recomand sa le citesti totusi ca sunt frumoase si relaxante.

  3. mikaella15 spune:

    Welcome in the club!Si eu am tot 15.Multe carti de copii m-au prins dar cred ca o carte e buna cand nu o poti lasa din mana.Deci daca Septimus Heap e asa,numai bine,abia astept sa incep seria.

  4. rushh33 spune:

    Ce dragutica e Expeditia :))

  5. bineinteles ca e dragutica, e adorabila. de-abia astept s-o cumperi si s-o citesc

  6. vps spune:

    am auzit numai de bine despre seria asta…o s-o citesc…
    PS: Mult succes cu blogul!!!

Lasă un răspuns

