A fresh start


Buna tuturor! Ma numesc Alex, sunt din Braila si azi am hotarat sa-mi fac un blog. Acum cativa ani parintii mei se minunau daca citeam o carte. Iar acum citesc, mai mult decat si-ar fi inchipuit ei si poate mai mult decat mi-as fi inchipuit chiar eu. Mi-am deschis apetitul cu seria Harry Potter care datorita fratelui meu mai mare se aflau deja in biblioteca primele 5 volume aparute bineinteles pana atunci. Acum am toata seria citita si de mult mi-am planuit sa o recitesc , dar m-am gandit ca in loc sa recitesc ceva, de ce sa nu incep sa citesc ceva nou. In urmatoarele postari o sa vorbesc despre cartile care le-am citit, o sa fac recenzii si o sa aduc noutati, dar nu doar despre carti, ci si despre filme. Nu imi fac prea mari sperante ca voi avea vreun cititor si nici nu am de gand sa-mi fac reclama. Voi trai cu speranta ca veti da de acest blog din intamplare si va va placea si o sa reveniti. Sper sa-mi fac cat mai multi prieteni.

Am inceput acest blog impreuna cu o prietena, Andreea si o sa postam amandoi pe acest blog. Nu va zic nimic despre ea fiindca probabil va dori sa faca si ea o postare in care sa va zica cateva cuvinte.


Da, Alex, mersi de introducere. Ma numesc Andreea si sunt din Braila. Nu acum mult timp am inceput sa prind gustul cititului, sa devorez carti intregi in numai o zi, cateodata. Imi face o placere deosebita sa descopar lumi noi, intamplari fantastice si personaje magice.  Am inceput acest blog cu Alex, dupa cum v-ati dat seama. Speram sa va bucuram cu noi titluri de carti, cu cele mai savuroase filme si cu cele mai palpitante noutati in materie de carti, filme si seriale. Va doresc cat mai multe carti citite, o cat mai bogata imaginatie si sper sa va bucur cu cat mai multe recenzii scrise. Sper sa va placa acest blog!


Această intrare a fost publicată în Diverse.

2 comentarii la “A fresh start

  1. rushh33 spune:

    Si de mine nu zici nimic? :))

Lasă un răspuns

