Carti Romantice- Libertatea pentru femei


Dupa cum vorbea si Alex intr-o postare anterioara, azi a aparut prima carte din seria “Carti romantice” care apar o data cu rezista Libertatea pentru femei. Eu am luat prima carte si am fost surprinsa sa vad in loc de Litera, editura Lira. Cand am ajuns acasa am dat un search pe Google si am descoperit ca Lira este o parte a Grupului Editorial Litera si aici puteti gasi site-ul lor.

Urmatoarele carti care vor aparea la aceasta sunt Cu fiecare zi de Danielle Steel si Vis in alb de Nora Roberts.

Eu ma bucur tare mult de aceasta oferta, chiar imi plac cartile acestei noi edituri si sunt nerabdatoare sa vad care sunt urmatoarele.

Cum zice si pe site-ul editurii, “De astăzi, Lira dragostei vibrează special pentru voi!”

Ce parere aveti?

24 comments on “Carti Romantice- Libertatea pentru femei

  1. Andreea spune:

    Mi-am luat prima carte .Abia astept sa ma apuc sa o citesc :X.In mod sigur o sa le iau si pe celelalalte .

  2. Andra spune:

    Si eu am luat astazi prima carte din colectie si sunt foarte fericita ca sunt atat de ieftine!!!! Si de abea astept urmatorul volum

  3. ioana spune:

    si eu luat prima carte iar urmatoarele titluri sunt si ele interesante :X

  4. Ella spune:

    Si eu mi-am luat-o pe “O femeie implinita”..este draguta :X..si eu m-am mirat cand am vazut Lira :O dar mersi ca m-ai lamurit :D .

  5. anamaria zaharescu spune:

    Eu am si citit “O femeie implinita” si mi-a placut foarte mult. Pretul este accesibil si cartea face toti banii. De-abia astept volumele urmatoare, sper sa fie la fel de bune ca primul.

  6. bianca spune:

    stie cineva cate carti sunt in total la aceasta colectie?multumesc frumos:)

  7. bianca spune:

    superbe cartile:X abia astept sa le citesc!

  8. AndreiA spune:

    Si pe mine m-ar fi interesat cate carti sunt in colectie:)

  9. veronica spune:

    nu am apucat sa imi iau prima carte.aveti idee daca o mai pot gasi pe undeva.o vreau neaparat.

  10. Ana Maria spune:

    Suuuuper idee cu aceste carti…….sunt o fire romantica si imi plac foarte mult cartile de dragoste….

  11. Bia spune:

    primele 2 carti sunt absolut geniale. abia astept cea scrisa de Nora Roberts!

  12. Maria Steblea spune:

    cum pot sa comand cartea daca nu am mai prins-o la chiosc?

  13. Lacra spune:

    Mi-a placut foarte mult “legaturi de familie”.e o poveste interesanta..Chiar merita sa citesti o asa carte.

  14. Ank spune:

    eu am pana acum toata colectia (10 volume) din care am citit doar primele doua dar cu siguranta o sa le citesc si pe celelalte. Care stie, cate carti cuprinde aceasta colectie ?

  15. Ank spune:

    am gasti :D

    1. O femeie implinita de Danielle Steel – 23 mai 2011
    2. Cu fiecare zi de Danielle Steel – 30 mai 2011
    3. Vis in alb de Nora Roberts – 6 iunie 2011
    4. Parfumul iubirii de Nora Roberts – 13 iunie 2011
    5. Traieste clipa de Nora Roberts – 20 iunie 2011
    6. Fericiti pentru totdeauna de Nora Roberts – 27 iunie 2011
    7. Legaturi de familie de Danielle Steel – 4 iulie 2011
    8. Mostenirea de Danielle Steel – 11 iulie 2011
    9. Misterele dragostei de Danielle Steel – 18 iulie 2011
    10. Strada Charles 44 Adresa iubirii de Danielle Steel – 25 iulie 2011
    11. Comori tainuite de Nora Roberts – 1 august 2011
    12. Evadarea de Barbada Delinski – 8 august 2011
    13. Celebritatea de Jackie Collins – 15 august 2011
    14. Luminile Sudului de Danielle Steel – 22 august 2011
    15. O noua viata de Mary Jo Putney – 29 august 2011

  16. Veronica spune:

    eu am citit toate cartile…misterele dragostei e fenomenala…am citit-o in cateva ore…mi-a placut cel ami mult

  17. Dayana spune:

    superbe carti! sunt povesti fascinante dar in acelasi timp reale. descriu lumea in care traim personajele sunt inspirate din realitate. felicitari celor care s-au gandit la aceasta colectie minunata de carti!!!!!!!!!!!!!!

  18. gina spune:

    am luat toate cartile de la libertatea bravo lor, sunt minunate si ma bucur ca le-am descoperit.

  19. ingrid spune:

    cartile sunt fascinante, bravooooooooo pt initiativa, poate editati si ” Secretul ” de Jouli Garwood

  20. marin acuculitei spune:

    tipariti si carti de julie garnuwood trilogia trandafirilor

Lasă un răspuns

