Magie de-a dreptul ucigatoare sau “seria de catifea”


http://shaukisbookcase.files.wordpress.com/2008/09/magiedeadreptulucigatoare.jpg?w=200&h=308Am vazut aceasta carte pe blogul Laurei Frunza. Ceea ce m-a determinat sa o comand imediat a fost coperta mov, catifelata. Sinopsis-ul cartii e absolut superb, de-abia astept sa-mi vina si sa o citesc. Apropo, “seria de catifea” e un nume pe care l-am dat eu in nici-un caz nu se numeste asa seria. Va las mai jos recenzia Laurei si sper sa va placa si sa o cumparati si voi.

Recenzia:

Ieri am primit prin poştă premiul unui  concurs pe care l-am câştigat – cartea Magie de-a dreptul ucigătoare de Debi Gliori. La prima vedere am rămas impresionată de coperta mov (culoarea mea preferată) şi catifelată (da, vorbesc serios, are o copertă catifelată) şi de steluţele argintii care o împodobesc. Apoi am deschis-o şi n-am mai lăsat-o din mână. E ucigătoare… adică poţi muri de râs de-a binelea. Mai ţineţi minte în liceu când studiam Caragiale şi învăţam despre comicul de situaţie, comicul de limbaj şi aşa mai departe? Ei bine, cartea asta le are pe toate. Întâmplări hilare (şobolăneii familiei intră în CD-ROM şi sunt transportaţi printr-un email în lumea virtuală), nume haioase (Căcuţa este fiica cea mică a familiei), personaje criminale (la propriu) – un grifon, un balaur cu diaree, un crocodil pe cale de a deveni vegetarian şi un yeti pasionat de iepuraşi. La toată galeria asta de personaje se adaugă o mamă vrăjitoare care habar n-are de vrăji, un mafiot italian cu nasul prea mare şi o stră-stră-stră-străbunică, care stă pe fundul congelatorului aşteptând să se inventeze un leac contra bătrâneţii. Şi pentru pasionaţii de calculatoare, un puşti de doisprezece ani maniac după jocul Moarte şi Distrugere II care îşi expediază în web şi sora de numai paisprezece luni.

Ce se întâmplă în toată încâlceala asta vă las să descoperiţi citind cartea.


Comentarii despre Magie de-a dreptul ucigatoare:

“O poveste frumoasa si vesela… o carte care radiaza bucurie.” Independens
“Originala, provocatoare, distractiva si, fara indoiala, ciudata… calda si haioasa, un stil literar personal care debordeaza de energie.”  Guardian

“De-a dreptul stralucita… plina de hohote si calambururi… Si… cel mai reusit personaj vrajitoare pe care l-am intalnit vreodata.”  Bookseller

“Gliori… demonstreaza inclinatie pentru comedia salbatica, pentru inventiile lingvistice si pastise. Magie de-a dreptul ucigatoare ne prezinta o multime de fiare mitice, o doica ce are multe asemanari cu Mary Poppins, un paianjen vorbitor si chiar Mafia… Splendida scriere.” Daily Telegraph

“Temperamentala, peste cele mai bune carti pentru copii, distractie grozava si interactiva… o scriere frumoasa si vesela.” Books for Keeps

In seria DE-A DREPTUL UCIGATOARE a aparut

Viclesuguri de-a dreptul ucigatoare

Avertisment: Aceasta carte este extraordinar de amuzanta! Aceasta este cea de a doua carte din seria De-a dreptul ucigatoare. Familia Strega-Borgia este una… neobisnuita.Membrii ei stau la marginea satului Auchenlochtermuchty in anticul castel StregaSchloss impreuna cu un crocodil, un grifon, un dragon, un yeti, cativa sobolani si o tarantula. In momentul in care isi dau seama ca acoperisul lor trebuie reparat urgent, Titus, sora lui Pandora si Cacuta, parintii lor, dadaca, majordomul si animalele de companie trebuie sa se mute intr-un hotel pana la terminarea reparatiilor.Si de parca asta nu era de ajuns, animalele lor de companie si o gresala catastrofala facuta pe Internet produc distrugeri majore in Auchenlochtermuchty!

Nr pagini: 280
Anul aparitiei: 2007

Mai exista un volum “Stralucire de-a dreptul ucigatoare”, care inca nu a aparut in Romania.

http://www.fantasticfiction.co.uk/images/n11/n59096.jpg

~Andreea

This entry was posted in Carti.

7 comments on “Magie de-a dreptul ucigatoare sau “seria de catifea”

  1. Shauki spune:

    In seria asta deja a aparut si volumul doi, nu “va aparea” (a aparut in 2007, daca nu ma insel).
    Si pe viitor, v-as recomanda sa fiti originali si sa nu mai preluati recenziile de alte site-uri/bloguri, chiar daca treceti sursa.

    • Multumesc pentru sfat, am remediat. Am preluat recenzia fiindca eu nu am citit inca cartea si pe net nu am gasit o prezentare a cartii care sa ma multumeasca, vroiam sa le dau cititorilor blogului o idee. Cand o sa o citesc, o sa fac si eu o recenzie.

  2. Raluks spune:

    baai eu am citit primul voulm si mi s-a parut jaaalnic..nu stiu a fost haios dar prost in acelasi timp.Mi-a placut coperta dar cam atat

  3. Franciii spune:

    chiar astazi mi-am luat cartie “magie de-a dreptul ugicatoare” si viclesucuri de-a dreptul ucigatoare” ambele carti cu 15 lei [ erau intr-un pachet aman2, la promotie ] inca nu am reusit sa citesc prea mult doar personajele, impresiile si vreo 9 pagini :-??.
    dupa ce voi termina cartea voi reveni cu impresia mea :)). :*

  4. citind cartile m-am amuzat si totodata am avut si clipe de suspans.

Lasă un răspuns

